شناسهٔ خبر: 32318 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

آغاز عملیات احداث بوستان بزرگ مشاهیر پرند

افتتاح اجرای عملیات ساخت بوستان مشاهیر در شهر جدید پرند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، احداث بوستان مشاهیر در پرند روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور محسن نریمان و جمعی از مسئولان کلید خورد.

در این مراسم که فرماندار شهرستان رباط کریم، نماینده مردم شریف شهرستان‌های رباط کریم، بهارستان و پرند، اعضای مجمع و مدیر عامل شرکت عمران پرند و اعضای هیات مدیره شرکت، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران، شهردار و اعضای شورای شهر پرند و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند، یک درخت به صورت نمادین در محل احداث بوستان مشاهیر کاشته شد.

در این مراسم نریمان در سخنانی ضمن تاکید بر تلاش دولت در جهت تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: علی رغم برخی سم پاشی‌ها، دولت در حوزه مسکن مهر شعار نداده بلکه عمل کرده است.

نریمان اضافه کرد: دولت یازدهم در حوزه مسکن مهر وارث یکسری از مشکلات از گذشته است که نسبت به رفع همه این مشکلات خود را متعهد می‌داند چرا که هر دولتی بر سر کار می‌آید کل کار را تحویل می‌گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید با بیان اینکه تنها متولی ساخت شهرهای جدید، وزارت راه و شهرسازی نیست، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در مراحل ساخت شهرهای جدید، وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که انتظار می‌رود نسبت به این تعهدات توجه بیشتری داشته باشند.

در ابتدای این مراسم سید علی اکبر طاهری مدیر عامل شرکت عمران پرند ضمن خیر مقدم به حضار، دقایقی در خصوص اقدامات  شرکت عمران پرند سخن گفت و ضمن بیان جزییات پروژه بوستان مشاهیر، گفت: این بوستان با مساحت ۳۲ هکتار بین فازهای ۳ و ۴ و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال و از محل منابع داخلی شرکت عمران پرند ساخته می‌شود، طاهری همچنین از طراحی پارک بانوان در شمال این بوستان با مساحت ۴ هکتار یاد کردند و اضافه کردند ماه پیش مناقصه ساخت بوستان مشاهیر برگزار شد و پیمانکار این پروژه انتخاب شد و امروز شاهد آغاز اجرای عملیات اجرای این پروژه هستیم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان و سعید بیات فرماندار شهرستان رباط کریم به ایراد سخنرانی پرداختند./

نظر شما