شناسهٔ خبر: 32320 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نریمان در مراسم افتتاح ۸۸۰ واحد مسکن مهر پرند اعلام کرد:

پرند را به اسطوره شهرهای جدید ایران تبدیل می‌کنیم/ رشد سه برابری افتتاح واحدهای مسکن مهر پرند در دولت یازدهم

افتتاح معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید، در جریان بازدید از شهر جدید پرند و افتتاح ۸۸۰ واحد مسکن مهر شهرک مهستان فاز ۶، گفت: پرند را به اسطوره شهرهای جدید ایران تبدیل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، در این مراسم نریمان در سخنانی ضمن تاکید بر تلاش دولت در جهت تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: علی رغم برخی سم پاشی‌ها دولت در حوزه مسکن مهر شعار نداده بلکه عمل کرده است.

وی با اشاره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم گفت: وزارت راه و شهرسازی با مدیریت مقام عالی وزارت در مدتی که از دولت می گذرد بیش از ۳ برابر دوره گذشته کار کرده و فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است و این اقدامات بدور از شعار زدگی و مبتنی بر عملگرایی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرند را به اسطوره شهرهای جدید ایران تبدیل می‌کنیم، گفت: انتظار داریم تا مجلس در حوزه مسکن مهر به دولت کمک نماید و ما در انتظار صدور مجوز مجلس برای اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه به مسکن مهر هستیم.

رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی شهر های جدید با بیان اینکه تنها متولی ساخت شهرهای جدید، وزارت راه و شهرسازی نیست، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در مراحل ساخت شهرهای جدید، وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که انتظار می‌رود نسبت به این تعهدات توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به ساخت ۲۱ مدرسه در طول یک سال و نیم گذشته در شهر پرند، اظهار کرد: ساخت این تعداد مدارس از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند اقدامی بسیار بزرگ است.

نریمان در ادامه تاکید کرد: شرکت عمران شهر جدید پرند این آمادگی را دارد تا به بخش دولتی که طرح و بودجه مصوب ارائه دهند زمین رایگان برای ساخت و آماده سازی خدمات مورد نیاز مردم تحویل دهد./

نظر شما