شناسهٔ خبر: 32342 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی شهر آینده/ ارتقای کیفیت محیطی از طریق طراحی نوین شهری و مدیریت آن

پوستر سمینار و کارگاه آموزشی شهر آینده با موضوع ارتقای کیفیت محیطی از طریق طراحی نوین شهری و مدیریت آن به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور متیو کرمونا، شهرساز بین‌المللی و سه نفر از معاونان حوزه مسکن و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیمنار و کارگاه آموزشی شهر آینده با حضور پروفسور متیو کرمونا با موضوع ارتقای کیفیت محیطی از طریق طراحی نوین شهری و مدیریت آن، با اندکی تغییر در مورد سخنرانان نشست که پیش‌تر اعلام شده بود، ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

سیمنار و کارگاه آموزشی شهر آینده با حضور و سخنرانی سه نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و همچنین پروفسور متیو کرمونا انجام خواهد شد.

در این سمینار، دکتر مصطفی بهزادفر، دکتر کوروش گلکار، دکتر کامران ذکاوت، دکتر محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، دکتر پیروز حناچی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی، دکتر حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرساز و دکتر جهانشاه پاکزاد حضور دارند و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سمینار و کارگاه آموزشی بین المللی شهر آینده، ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

گفتنی است، پروفسور متیو کرمونا، استاد طراحی و برنامه‌ریزی شهری دانشگاه  UCL بریتانیا و از جمله شهرسازان معروف بین‌المللی است که در ایران با کتاب‌هایی هم‌چون مکان‌های عمومی، فضای شهری، ابعاد گوناگون طراحی شهری و همچنین کتاب خوانش مفاهیم طراحی شهری (Urban Design Reader) در بین شهرسازان و علاقه مندان شناخته شده است./

 

نظر شما