شناسهٔ خبر: 32351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازدید استاندار همدان از مناطق حاشیه‌نشین استان

بازدید استاندار همدان همراه معاونت امور عمرانی، شهردار همدان، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران ذی‌ربط از مناطق حاشیه‌نشین استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در این بازید عنوان کرد: یکی از اهداف ما در بازدید از حاشیه شهر این است که بر اساس قوانین و ضوابطی که وجود دارد بتوانیم این مناطق را ساماندهی کنیم.

وی با بیان این مطلب که طرح و برنامه استان هم حفاظت و هم نظارت بر این مناطق است، گفت: از دیگر اهداف ما در این بازدید این بوده که از ساخت‌وساز غیرقانونی در این مناطق جلوگیری کنیم.

عراقی استاندار همدان در ادامه افزود: در این ارتباط طرح‌هایی پیش‌بینی شده که با کمک شهرداری و راه و شهرسازی و همه دست‌اندرکاران در جلساتی این مباحث مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون عمرانی استاندار نیز در این بازدید اظهار کرد: از آنجا که در دولت تدبیر و امید همه مردم و همه مناطق مورد توجه هستند و نظر این بوده که ما یک توسعه متوازن در شهر داشته باشیم این بازدید امروز انجام شد.

عراقی یادآور شد: استاندار نیز دستور داده‌اند که برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز حفاظت بیشتری انجام شود و همچنین در هرکدام از مناطقی که در سال‌های دور به هر دلیلی عدم حفاظت انجام شده راه‌حل مناسبی پیش‌بینی شود.

وی در پایان گفت: بنابراین در ستاد بازآفرینی که از تدابیر دولت است برای حل‌وفصل مسائل حاشیه‌نشینی هم حفاظت و هم ساماندهی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نظر شما