شناسهٔ خبر: 32430 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس:

ارزیابی‌ها از حوزه راه و شهرسازی لارستان قابل‌قبول است

بازدید معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: ارزیابی‌ها از حوزه راه و شهرسازی لارستان قابل‌قبول است و نسبت به فعال بودن تمامی پروژه‌ها ابراز رضایت داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، طی سفر سه روزهٔ سلحشوری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس و کشکولی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لارستان به اتفاق باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی، جلیل حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان و علی پور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لار از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام حوزه استحفاظی این اداره کل بازدید شد.

کشکولی در حاشیه این سفر با بیان اینکه پس از بازدید میدانی، نسبت به تسریع و اقدامات تکمیلی پروژه‌ها تصمیمات مناسبی اتخاذ شده، افزود: ارزیابی‌های حوزه راه و شهرسازی بسیار قابل‌قبول است و نسبت به فعال بودن تمامی پروژه‌ها ابراز رضایت داریم.

وی با اشاره به اینکه طی جلساتی عملکرد هر یک از پروژه‌ها تشریح شد و سپس با بازدید این هیئت تذکرات و راهنمایی‌های لازم در سایر فصل‌های بودجه و اعتبارات لحاظ گردید.

کشکولی ادامه داد: ساختمان بیمه سلامت، ساختمان کتابخانه مرکزی لارستان، محور لار- بستک، محور گراش – اوز محور لار- جهرم، تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان)، تونل شهید باقری لامرد و ... همگی پروژه‌هایی هستند که در این سه روز مورد بازدید قرار گرفته است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لارستان بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان امیدواریم ظرفیت‌های این منطقه بیش از پیش برای همگان متصور و روزهای خوبی را برای رسیدن به سرمنزل مقصود که همان توسعه و آبادانی منطقه است پیش رو داشته باشیم.

کشکولی دبیر کمیته برنامه‌ریزی لارستان در سازمان برنامه و بودجه در پایان تصریح کرد: بسیار خرسندیم که در زمینه راه قراردادهای بی‌نظیری در این حوزه استحفاظی بسته شده که در کشور بی‌نظیر است و ما نیز ضمن بررسی مصوبات کمیته برنامه‌ریزی بر انجام و درستی این مصوبات تأکید داریم.

نظر شما