شناسهٔ خبر: 32442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از راهدارخانه‌های محور اسدآباد

بازدید همزمان با شروع بارش برف و باران مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان به همراه معاون راهداری و مسئول اداره راهداری شهرستان اسدآباد از راهدار خانه‌های محور اسدآباد بازید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در بازدید یک روزه از نزدیک در جریان وضعیت راهدارخانه‌های واقع در محور همدان-کرمانشاه در گردنه اسدآباد قرار گرفت.

وی طی این بازدید و نشست صمیمانه با راهداران فعال در منطقه ضمن تشریح وظایف راهداری، در زمینه چگونگی فعالیت، مسائل اعتباری، رفع مشکلات، تکمیل تجهیزات مورد نیاز و لزوم آمادگی کامل نیروهای این راهدارخانه‌ها با آنان گفتگو کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ضمن مذاکراتی با مسئولین راهدارخانه‌ها تلاش انسان دوستانه راهداران را از خود گذشتگی دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت راهداری و خدمات قابل ارائه در فصل سرما برای کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی ضروری است حداکثر تلاش خود را در انجام وظایف داشته باشند.

رودباری تصریح کرد: گردنه اسدآباد از گردنه‌های مهم کشور در فصل زمستان است و چهار اکیپ متشکل از ۵۸ نفر راهدار باتجربه در تمام ایام سال به ویژه در فصل زمستان با نمک‌پاشی و برف‌روبی به موقع سطح جاده‌ها علاوه بر برقراری ترافیک روان، آمادگی کامل برای کمک‌رسانی به رانندگان و مسافرینی که از این محور عبور می‌کنند را دارند.

یادآور می‌شود مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ادامه و ضمن قدردانی از تلاش راهداران، کارکنان و عوامل اجرایی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد بر تلاش مضاعف در فصل سرما تأکید نموده و نسبت به تکمیل تجهیزات راهدارخانه‌ها دستوراتی را صادر کرد.

نظر شما