شناسهٔ خبر: 32456 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اطلاعيه شماره ۳ فرودگاه مهرآباد

دامنه دید افقی در فرودگاه مهرآباد به ۸۵۰ متر رسید

فرودگاه مهرآباد دامنه دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به ۸۵۰ متر رسید. بنابراین، پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است. البته پروازهای خروجی این فرودگاه به شرط مناسب بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با ورود سامانه بارشی به آسمان پایتخت، از ساعات نخستین بامداد امروز(۵ دی‌ماه) و به دنبال آن بروز پدیده مه دید افقی در فرودگاه مهرآباد به ۴۰۰ متر رسید و برخی از پروازهای ورودی به مهرآباد را با تاخیر و یا لغو روبرو کرد.

در این مدت یک سورتی پرواز به دلیل بدی هوای تهران، ۴ سورتی به دلیل بدی هوای فرودگاه مقصد، ۱ سورتی به دلیل نقص فنی و ۲ سورتی نیز توسط ایرلاین‌ها لغو شدند.

همچنین ۴۰ سورتی پرواز خروجی و ۲۸ سورتی پرواز ورودی نیز با تاخیر انجام شد.

بر اساس اعلام فرودگاه بین‌المللی مهرآباد وضعیت این فرودگاه با افزایش دید افقی از ساعت ۱۰ صبح به حالت عادی بازگشته و در صورت مناسب بودن شرابط جوی فرودگاه مقصد امکان انجام پروازهای خروجی از مهرآباد فراهم خواهد بود.

مسافران هوايي كه قصد سفر دارند٬ مي‌توانند پيش از عزيمت به سمت فرودگاه، آخرين وضعيت پروازها را از اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ دريافت و يا از طريق پرتال شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران به نشاني اينترنتي  www.airport.ir ، از آخرين اطلاعات پروازها آگاهي يابند و از وضعيت پروازها مطلع شوند.

گفتنی است؛ شهرستانی‌ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹و۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل نمایند.

نظر شما