شناسهٔ خبر: 32524 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

راهدار شاهین‌دژی در حین انجام عملیات به ديار معبود شتافت

درگذشت عزیز آقایی راهدار اهل شاهین‌دژ در حین انجام عملیات به دلیل برخورد با یک دستگاه گریدر جان به جان‌‌آفرین تسلیم کرد.

به گزراش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای هم‌زمان با بارش برف سنگین در شهرستان شاهین‌دژ استان آذربایجان غربی، دو تن از راهداران حین عملیات برف‌روبی و بازگشایی محور شاهین دژ-تكاب، دچار سانحه تصادف شده و یكی از راهداران به دیار معبود شتافت.

عزیز آقایی از راهداران تلاشگر و وظیفه‌شناس در محور شاهین‌دژ-تكاب در 27 كیلومتری این مسیر بر اثر سانحه برخورد با یك دستگاه گریدر جان خود را از دست داد. یكی دیگر از راهداران مصدوم شد که در حال حاضر وضعیت جسمی وی رضایت‌بخش است.

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، این ضایعه جان‌سوز را به خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل كشور و خانواده محترم این راهدار تسلیت عرض كرده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیز سفرکرده غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت دارد.

بر اساس این گزارش همه‌ساله به‌ویژه در ایام زمستان تعدادی از راهداران كه دور از خانه و خانواده در طول راه‌ها مشغول خدمت‌رسانی به مسافران می‌باشند، در اثر سوانح طبیعی و غیرطبیعی جان خود را از دست می‌دهند تا استفاده‌کنندگان از راه‌ها با آرامش خاطر سفر کنند.

نظر شما