شناسهٔ خبر: 32667 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان خبرداد:

تمدید گواهی‌نامه سیستم‌مدیریت یکپارچه (IMS) منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

جلسه به دنبال انجام مميزی مراقبتی سيستم مديريت یکپارچه(IMS) در واحدها و ادارات مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی روزهای هفتم و هشتم دی ماه درمنطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، گواهینامه مدیریت یکپارچه (IMS)برای نهمین سال به صورت مستمر تمدید گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از ممیزی مراقبتی، که مبتنی بر استاندارهای ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ و OHSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ می باشد، فرآیند های اصلی، مدیریتی و پشتیبانی در کلیه ی واحد های مختلف این اداره کل، با حضور ممیزان شرکت کیفیت و انطباق کیهان(KQR) به نمایندگی از  شرکت استرالیایی ISC  مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی عسکری در ادامه افزود: با همکاری مدیران و کارشناسان واحدها و ادارات مختلف، ممیزی مراقبتی به نحو مطلوبی صورت گرفت و کلیه ی مستندات و سوابق اجرای الزامات سیستم مدیریتی جهت فعالیت‌های جاری ارائه و بررسی شد.

معاون طرح و توسعه در ادامه افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از جمله دستگاه های اجرایی پیشگام در پیاده سازی سیستم مدیریت کیفی بوده و از سال ۸۲  موفق به دریافت نخسین گواهی نامه در این خصوص شده و از سال۸۶ با پیاده سازی  سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در سطح کلیه ی واحد ها، برای سه دوره ی سه ساله و به صورت مستمر موفق به اخذ و حفظ گواهی نامه های مربوطه شده است.

وی تصریح کرد:در این دوره ممیزی مراقبتی پس از بررسی کلیه فرآیند های جاری و ارزیابی مستندات در این خصوص، کیفیت و انطباق فعالیت های این اداره کل با الزامات استاندارد های مذکور به تأیید ممیزان رسید و این اداره کل را شایسته ی تمدید گواهی نامه IMS اعلام نمودند.

نظر شما