شناسهٔ خبر: 32798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از مناطق حاشیه‌نشینی شهر ملایر در استان همدان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه رئیس اداره عمران و بهسازی شهری و سایر هیات همراه از محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهرستان ملایر بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه از مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی و محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر ملایر بازدید نموده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این محلات قرار گرفت.

پس از بازدید جلسه‌ای در محل فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل شد.

در این جلسه برخی مسائل و مشکلات از جمله حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر ملایر، شهرسازی و معماری شهر، تملک خانه تاریخی و باارزش منصوری، اراضی بافت فرسوده دولت‌آباد شهر ملایر، کاربری‌های عمومی و خدماتی موردنیاز سکونتگاه‌های غیررسمی ملایر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین پس از این جلسه از محدوده محله دولت‌آباد در بافت فرسوده شهر ملایر و پروژه دیوارکشی و پوشش کانال محله شمس‌آباد شهر ملایر که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با برآورد ۶۰۰ میلیون تومان در حال اجرا در یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی شهر ملایر است بازدید به عمل آمد.

نظر شما