شناسهٔ خبر: 32825 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون اداری و مالی بندرخرمشهر خبر داد:

برگزاری سمینار آموزشی رؤسای امور اداری سازمان بنادر در بندرخرمشهر

جلسه معاون اداری و مالی بندرخرمشهر از برگزاری سمینار آموزشی ویژه رؤسا و کارشناسان امور اداری سازمان بنادر و دریانوردی در این بندر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، اقبال زائر سلیمانی گفت: این سمینار با عنوان طرح طبقه‌بندی مشاغل و رسیدگی به تخلفات اداری با حضور جهانگیر نجاتی رئیس اداره امور اداری و منابع انسانی سازمان بنادر، رؤسای امور اداری و کارشناسان ذی‌ربط بنادر سراسر کشور در محل سالن اجتماعات بندرخرمشهر در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: با توجه به تخصصی شدن پست‌ها در سازمان بنادر و دریانوردی و تعدد رشته‌های تحصیلی دانشگاهی این نیاز احساس شد که طرح طبقه‌بندی مشاغل موردبحث و بررسی قرار گیرد.

معاون اداری و مالی بندرخرمشهر اضافه کرد: در سمینار مذکور مواردی از قبیل وظایف و مسئولیت‌ها، شرایط احراز از نظر مقطع تحصیلی و تجربی، مهارت‌ها و رشته‌های تحصیلی آن مشاغل متناسب با نیازهای روز سازمان بنادر و دریانوردی و...مطرح می‌شود.

زائر سلیمانی یادآور شد: این سمینار به مدت سه روز و در دو نوبت صبح و بعدازظهر به منظور آشنایی رؤسای امور اداری بنادر کشور با طرح طبقه‌بندی مشاغل و رسیدگی به تخلفات اداری در بندرخرمشهر در حال برگزاری است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این سمینار آموزشی گامی جهت ارتقای دانش کارشناسان این حوزه برداشته شود.

نظر شما