شناسهٔ خبر: 32866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شناسایی نقاط حادثه‎خیز شهرستان خرمدره

بازدید رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خرمدره از بررسی نقاط حادثه خیزمحورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، علیرضا وقفچی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرمدره، با اعلام این خبرگفت: شناسایی و رفع نقاط حادثهخیز نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌‏ای دراین شهرستان  دارد و  ازجمله نقاط پرحادثه این شهرستان  ورودی غربی است که دربازدید میدانی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان بررسی و رفع آن  مورد تاکید قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ایمنی نقاط حادثه خیز در این شهرستان  نیاز به اعتبارات دارد، تصریح کرد: پس از کارشناسی نقاط مذکور جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، ایمن سازی موقت نقاط کارشناسی شده با استفاده از امکانات شهرستان و به ترتیب اولویت انجام خواهد گرفت. 

وقفچی بیان کرد: طبق آماربیشترین تصادفات این شهرستان مربوط به خودروهای سواری است و این امرلزوم توجه به  فرهنگ  رانندگی ایمن را درمیان کاربران جاده دراین شهرستان بیشترمی کند. 

وی همچنین گفت: پاکسازی  محور و شستشوی علايم ايمی  درمحورهای حوزه استحفاظی شهرستان خرمدره نیز که براثربارش‌های اخیر گل آلود شده بودند توسط راهداران این شهرستان انجام گرفت تا این علائم توسط رانندگان  واضح تر رویت شود.

نظر شما