شناسهٔ خبر: 32880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

۱۶ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان بانه

علی‌اصغر کاظمی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۹۸ تختخوابی بانه لازم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، علی‌اصغر کاظمی گفت: پروژه بیمارستان ۹۸ تختخوابی، در زمینی به مساحت ۵۲۷۲۴ مترمربع با سطح کل زیربنای ۹۳۳۷ مترمربع شامل ۸۶۲۱ مترمربع ساختمان اصلی در ۵ طبقه و ۷۱۶ مترمربع ساختمان‌های جانبی، با اسکلت بتنی و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از نوع فن‌کوئل سقفی و هوا رسان توسط چیلر جذبی و دیگ چدنی است و همچنین تأسیساتی چون شبکه برق اضطراری، سیستم‌های دفع آب، تصفیه فاضلاب و امحا زباله نیز پیش‌بینی شده است.

کاظمی در ادامه افزود: بیمارستان بانه یکی از پروژه‌های مهم بیمارستانی استان کردستان است و هم اکنون عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در جریان است و تاکنون مبلغ ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز با احتساب کلیه هزینه‌های مربوط به ساخت مبلغ ۱۶ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، عملیات اجرایی آن طبق برنامه زمان‌بندی شده در سال جاری به انجام خواهد رسید.

نظر شما