شناسهٔ خبر: 32945 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهر پردیس مطرح شد:

تقدیر عارف از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه/ پروژه مسکن مهر از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه پروژه مسکن مهر از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت، گفت: ما از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه قدردانی می‌کنیم وامیدواریم این روند ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهر پردیس، گفت: پیش از این دفاتر نمایندگان تهران در ری، شمیرانات و اسلامشهر افتتاح شده بود. ما به دنبال تعامل با مسئولین مربوطه و بررسی مشکلات مردم برای پیگیری مشکلات و اقدام در جهت حل آن‌ها هستیم. مجمع نمایندگان تهران بر همین اساس تصمیم به افتتاح دفاتر در شهرستان‌های تهران گرفت تا ارتباط با مردم تسهیل شود.

وی ادامه داد: ما خودمان را نماینده همه مردم می‌دانیم. چه کسانی که به ما رای داده‌اند و چه کسانی که رای‌شان افرادی دیگری بوده است. ما برای همه احترام قائلیم و خود را وکیل همه مردم می‌دانیم. دفتر پردیس هم برای پیگیری مطالبات مردم تشکیل شده است.

به گزارش فارس رئیس فراکسیون امید با اشاره به گزارش معاون وزیر راه در جلسه،گفت: پروژه مسکن مهر علی رغم مشکلاتی که داشت از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و ما از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه قدردانی می کنیم وامیدواریم این روند ادامه یابد.

نظر شما