شناسهٔ خبر: 33104 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

نماينده مردم تهران؛

صنعت ريلی در بخش ايمنی بيشترين سهم را به خود اختصاص داده است

قطار ريل‌باس عضو كميسيون اجتماعی مجلس گفت: حوادث ريلی نسبت به ديگر شقوق حمل‌ونقلی بسيار كم است و اين نشان میدهد اين صنعت در بخش ايمنی بيشترين سهم را نسبت به آنها دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راهآهن جمهوری اسلامی ايران؛ محمد رضا بادامچی عضو كميسيون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره ايمنی در صنعت ريلی كشور گفت: در سالهای اخير با كارشناسی هايی كه در دولت صورت پذيرفته، توسعه زيرساخت‌های ريلی با توجه به اهميتی كه در اقتصاد كشور دارد مورد توجه مسئولين قرار گرفته است.

وی با بيان اينكه راه‌آهن يكي از روش‌های حمل‌ونقل است كه دارای مزايايی همچون امنترين نسبت به جاده، كممصرف ترين سيستم در حوزه مصرف سوخت، كاهش آلودگی هوا دارای قابليت حمل انبوه كالا، جابجايی مسافر و .. است، گفت: حمايت نمايندگان مجلس شورای اسلامی از طرح های زيربنايی در زمينه توسعه راه‌آهن قابل توجه است و به طور حتم با جلب حمايت نمايندگان مردم در مجلس قطعا قطار رشد و توسعه راهآهن با سرعت مطلوبتری به حركت درخواهد آمد.

عضو كميسيون اجتماعی خاطر نشان كرد: حوادث ريلی نسبت به ديگر شقوق حمل‌ونقلی بسيار كم است و اين نشان میدهد اين صنعت در بخش ايمنی بيشترين سهم را نسبت به آنها دارد.

نظر شما