شناسهٔ خبر: 33106 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت شرکت راه‌آهن به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی:

ملت ایران در غم فقدان سند گویای انقلاب به سوگ نشسته است

وداع با شکوه با آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) حضرت آيت الله هاشمی رفسجانی سند گويای انقلاب بود و از آغاز نهضت همراه با همرزمانی چون مقام معظم رهبری در كنار امام امت(ره) ايستاد و با تحمل درد و رنج شكنجه ها تا پيروزی انقلاب اسلامی بر اين عهد استوار بود .

روابط عمومي شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران به مناسبت ارتحال حضرت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پيام تسليت صادر كرد. متن كامل اين پيام به شرح زير است:

بسم اله الرحمن الرحيم 
اناالله و انا اليه راجعون 

امروز ملت شريف ايران در غم فقدان شخصيتي ممتاز و عالمي بزرگ، سياستمداري دور انديش و مجاهدي زجر كشيده به سوگ نشسته است . 

حضرت آيت الله هاشمي رفسجاني سند گوياي انقلاب بود و از آغاز نهضت همراه با همرزماني چون مقام معظم رهبري در كنار امام امت(ره) ايستاد و با تحمل درد و رنج شكنجه ها تا پيروزي انقلاب اسلامي بر اين عهد استوار بود .

بي شك مجاهدت وخدمات ارزشمند ايشان در دوران انقلاب ؛سال هاي دفاع مقدس، دوران سازندگي و.. تا ابد در تاريخ كهن اين مرز وبوم باقي مانده و نام ايشان به عنوان مردي بزرگ و الگوي برجسته در نظام جمهوري اسلامي ايران تا هميشه خواهد ماند . 

كاركنان و پرسنل خدوم شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران؛اين ضايعه بزرگ را به مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي مد ظله العالي ، علما و مراجع بزرگوار تقليد، خانواده گرامي ايشان و ملت شريف ايران تسليت عرض كرده و از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت و عفو الهي را براي ايشان و طلب صبر و اجر براي بازماندگان مسالت داريم. 
 

برچسب‌ها:

نظر شما