شناسهٔ خبر: 33118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی محور قصرقند- تلنگ- شارک در ایراشهر/ نیاز به اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه

ايوب كرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: احداث محور قصرقند- تلنگ – شارک با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل شدن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی ایرانشهر، ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی ایراشهر افزود: میزان اعتبار هزینه شده این پروژه از ابتدا تاکنون ۹۰ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی که بخشی از این اعتبار، هزینه عملیات احداث ابنیه فنی شده است.

وی با بیان این مطلب که با احداث این راه مواصلاتی، حدود ۶۵ کیلومتر قصرقند به شهرستان چابهار نزدیک‌تر می‌شود، ادامه داد: طول کل محور ۵۷ کیلومتر است که با توجه به نیاز منطقه و برخورداری روستاهای هم‌جوار و مرکز بخش تلنگ به شهرستان قصرقند، این محور از مسیرهای با درصد اهمیت بالای این اداره کل است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و عملیات ابنیه فنی و بازگشایی محور در حال انجام و بخشی از این محور آسفالت شده است.

کرد تصریح کرد: ۴۵ میلیارد تومان با احتساب مطالبات پیمانکاران برای تکمیل این پروژه مورد نیاز است و در صورت تأمین اعتبار حداقل ۲ سال دیگر شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

نظر شما