شناسهٔ خبر: 33139 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت راه آهن مراسم معارفه مدیرعامل صندوق پس‌انداز راه‌آهن:

صندوق پس‌انداز راه‌آهن حامی بخش‌‌های ناوگان و زیربنایی راه‌آهن خواهد بود/ تاکید بر دستابی به رشد ۳۰ درصدی حمل بار طی برنامه ششم توسعه

سعید محمد زاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن ضمن معرفی مدیرعامل صندوق پس انداز راه‌آهن گفت: این صندوق در بخش ناوگان و فنی‌و‌ زیربنایی می تواند راه‌آهن را حمایت های مالی کند و به تعبیری صندوق شتاب دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید محمدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق پس انداز راه آهن، با بیان اینکه در برنامه پنجساله ششم توسعه باید سهم جابجایی بار با شبکه ریلی کشور به ۳۰ درصد افزایش یابد.  افزود: ظرف ۵ سال آینده رسیدن به این سهم بسیار سخت است، اما معتقدم با حمایت صندوق پس انداز راه آهن از بخش ناوگان و جذب مشتریان بیشتر می توانیم به این سهم برسیم.

وی اعلام کرد: صندوق پس‌انداز راه‌آهن، مجموعه اقتصادی بالنده و شتاب دهنده است که در بخش ناوگان و فنی و زیربنایی می تواند راه آهن را حمایت های مالی و به تعبیری صندوق شتاب دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد و به هر میزان این صندوق فعالیت اقتصادی و کسب و کار بیشتری داشته باشد، به طور حتم خانواده راه آهن از سود و منفعت آن بهره مند خواهند بود.

محمدزاده با بیان اینکه انتظار ما از صندوق این است که برای توسعه کسب و کار بیش از گذشته تلاش کند، اظهار داشت: افرادی که برای کسب و کار صندوق پس انداز وارد شده و راهکارهای مختلف را جهت کسب سود بیشتر ارائه می دهند، باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که موجب توسعه فعالیت ها و سودآوری واقعی در این صندوق شوند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن محمدزاده تصریح کرد: ما باید در مساله و مفهوم اقتصاد حل‌ونقل به یکدیگر کمک کنیم و صندوق نیز در این راستا می‌تواند کمک و یاور راه آهن شود.

نظر شما