شناسهٔ خبر: 33144 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سمینار توسعه، طرح و اجرای رویه‌های بتنی/ سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی

پوستر سمینار توسعه، طرح و اجرای رویه‌های بتنی همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی سیمان و بتن با سخنرانی وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت به مدت دو روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سمینار توسعه، طرح و اجرای رویه‌های بتنی همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی سیمان و بتن به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران- سالن خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

موضوعات سمینار توسعه، طرح و اجرای رویه‌های بتنی که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود شاملِ معرفی رویه‌های بتنی و تجربیات ملی و بین المللی، پتانسیل توسعه رویه های بتنی در کشور و مقایسه فنی و اقتصادی آنها، روش‌های طراحی رویه‌های بتنی و تفاوت آنها، پتانسیل استفاده از سیمان در ثبیت لایه‌های زیرسازی راه، روش‌های اجرای رویه‌های بتنی و ماشین‌آلات، دوام و چرخه‌های عمر و بهره برداری روسازی بتنی، تعمیر و نگهداری رویه های بتنی و در نهایت معرفی دستورالعمل اجرا و کنترل کیفی رویه های بتنی است.

علاقمندان برای حضور در این برنامه و استفاده از سخنرانی وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت می توانند ۲۵ دی ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن خلیج فارس حضور به هم رسانند. /

 

نظر شما