شناسهٔ خبر: 33278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار قزوین در جلسه شورای مسکن استان:

مسکن از اساسی‌ترین پایه‌های ایجاد رونق اقتصادی/ تسریع در حل مسائل مسکن مهر استان قزوین

جلسه استاندار قزوین در جلسه شورای مسکن استان با تأکید بر اهمیت مسکن در زندگی مردم گفت: یکی از پایه‌های اساسی ایجاد رونق اقتصادی در کشور، حرکت بازار مسکن است که فعالیت صنایع بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت بررسی موانع و موارد موجود در سایت مسکن مهر استان برگزار شد گفت: برطرف کردن مشکلات موجود در طرح مسکن مهر استان باید در اولویت کاری تمامی دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

دکتر همتی افزود: برای رفع مشکلات موجود باید مدیران استانی نهایت تلاش و امکانات خود را برای تکمیل پروژه مسکن مهر در استان قزوین بکار گیرند.

همتی درباره صدور سندهای واحدهای مسکن مهر گفت: موارد و موانع موجود بر سر راه صدور اسناد مالکیت تک‌برگی برای واحدهای مسکونی مهر به صورت جداگانه بررسی شده و با یک برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده به انجام برسد.

همتی درباره مشکلات موجود آسانسورهای واحدهای مسکن مهر گفت: رفع نواقص و مشکلات موجود در زمینه نصب و راه‌اندازی آسانسور باید در روزهای آینده توسط دستگاه‌های مرتبط در اولویت کاری قرار گرفته و این مشکل که درخواست بسیاری از اهالی مسکن مهر است برطرف گردد.

استاندار قزوین عنوان کرد: پیمانکاران و سازندگان مسکن مهر توسط اداره کل تعاون و راه و شهرسازی فراخوان شده و از آن‌ها خواسته شود تا نواقص و کاستی‌های موجود را برطرف کنند.

رئیس شورای مسکن با تأکید بر اهمیت مسکن در زندگی مردم گفت: یکی از پایه‌های اساسی ایجاد رونق اقتصادی در کشور، حرکت بازار مسکن است که فعالیت صنایع بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

فریدون همتی در ادامه افزود: برگزاری جلسات شورای مسکن به صورت هفتگی کمک شایانی به حل مشکلات در زمینه مسکن کرده و می‌توان با طرح‌هایی که در این جلسات بررسی و تصویب می‌شود، حرکت‌های لازم را در این عرصه ایجاد کرد.

نظر شما