شناسهٔ خبر: 33451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از محور بجنورد به جنگل گلستان

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از محور بجنورد – جنگل گلستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، با توجه به در پیش رو بودن فصل بهار و سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از پروژه‌های اساسی و حیاتی استان است به همین مناسبت مهندس علی نیا، معاون عمرانی استاندار، مهندس بدیعی مقدم، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، مهندس عنبری، مدیرکل دفتر فنی استانداری و سرهنگ حسین زاده، فرمانده پلیس‌راه استان و فرمانداران شهرستان‌های مانه و سملقان و گرمه و دیگر مسئولین استانی  از این محور بازدید به عمل آوردند تا از نزدیک به مشکلات این محور بپردازند.

 پروژه چهاربانده شدن محور بجنورد- جنگل گلستان به طول ۱۴۰ کیلومتر که ۹۰ کیلومتر آن در شهرستان مانه و سملقان قرار دارد یکی از پروژه‌های مهم و اساسی خراسان شمالی محسوب می‌شود.

این گزارش حاکی از این است که از این ۱۴۰ کیلومتر تاکنون ۵۳ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

جاده بجنورد به جنگل گلستان یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی خراسان شمالی و یکی از مهم‌ترین محورهای حادثه‌خیز است و همه ساله میلیون‌ها مسافر و زائر از آن عبور می‌کنند.

نظر شما