شناسهٔ خبر: 33509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۱۰ هکتار از اراضی ملی رفسنجان رفع تصرف شد

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۱۰ هکتار از اراضی ملی حوزه راه و شهرسازی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کرمان،علی عباسی پور، رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان با اعلام این خبر افزود: این اراضی که در شهرهای مختلف شهرستان رفسنجان از جمله سرچشمه، بهرمان، کشکوئیه و رفسنجان با پلاک ‌های ۲۰۹۲، ۲۰۹۳، ۲۰۹۴ و غیره تصرف شده بود، توسط نیروهای گشت زنی یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان شناسایی و با دستور مقامات قضایی رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان به طور مداوم در حال گشت زنی و شناسایی موقعیت هستند گفت: این اداره در بخش‌ها و روستاها نیز با دهیاران و بخشداران در تعامل است تا این افراد موارد مشکوک تصرف زمین های دولتی را به این نهاد اطلاع دهند.

عباسی‌پور بیان کرد: ماموران یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان طی چند روز گذشته در محور رفسنجان - کرمان ۳۰ هکتار از اراضی دولتی را با پلاک ۲۰۹۳ که توسط عده‌ای به منظور کشاورزی شخم زده شده بود، به دولت بازگرداندند.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان ارزش این ۳۰ هکتار اراضی دولتی را بیش از ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

نظر شما