شناسهٔ خبر: 33576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

اسکان ۱۶۴ مسافر عبوری از خراسان شمالی توسط راهداری

محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در طرح زمستان امسال ۱۶۴ نفر مسافر گرفتار در برف توسط راهداری استان اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: این مسافران عبوری از استان که در جاده‌ها دچار مشکل شده بودند، توسط عامل راهداری اسکان داده شدند.

وی افزود: در طرح زمستانه امسال تعدادی از خودروهای سبك و سنگین که در شرایط برف در جاده‌ها به علت نداشتن زنجير چرخ گیر کرده بودند راهداران نسبت به جابجايی و هدایت مسير اقدام کردند.

مشتری در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به اینکه شن و نمک برای استفاده در جاده‌ها به میزان لازم تأمین شده است گفت: تاکنون پنج هزار و ۴۵۶ تن شن و نمک در جاده‌های استان مورد پاشیده شده است تا ایمنی ترددهای مسافران عبوری از استان تأمین شود.

وی برف‌روبی جاده‌ها به طول ۶ هزار و ۷۵۴ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده در طرح زمستانه امسال عنوان کرد.

وی افزود: در دو ماه گذشته نصب تابلوهای اطلاعاتی به مساحت ۸۰ مترمربع، نصب نیوجرسی در طول ۱۰۰ کیلومتر، نصب گاردریل به طول ۵۰۰ کیلومتر و انجام خط‌کشی به طول ۱۵۰ کیلومتر انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در دو ماه گذشته برای تأمین ایمنی ترددهای جاده‌ای، شیارهای لغزنده به طول ۸۵ کیلومتر در طول محورهای استان اجرا شده است.

نظر شما