شناسهٔ خبر: 33620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۹۵ واحد مسکن مهر قم در دهه فجر

افتتاح مسکن مهر قم سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در ایام ا...دهه فجر در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مهدی رحیمی راد گفت: این اداره کل برای گرامیداشت و پاسداشت دهه فجر در نظر دارد به طور ویژه و خاص اقداماتی در این خصوص انجام دهد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: از این دست برنامه‌ها می‌توان به برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل و سایر مدیران این دستگاه با اقشار مختلف مردم، تشریح اقدامات این اداره کل برای عموم مردم در مساجد، حضور در برنامه‌های صدا و سیمای استانی، نشست خبری با اصحاب رسانه و افتتاح پروژه‌های عمرانی و... اشاره کرد.

وی ضمن بیان این که از مجموع تعهدات استان در زمینه واگذاری مسکن مهر تعداد ۲۵۷۶ واحد باقی‌مانده است، توضیح داد: در سیزدهمین مرحله افتتاح مسکن مهر، هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کلید ۱۹۵ واحد با حضور مدیران و مسئولان کشوری و استانی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رحیمی راد در پایان، جدول‌گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت محور قنوات، بهسازی و روکش آسفالت محور سلفچگان- راهجرد و روستاهای تاج خاتون، نیجه و ساریه خاتون، تعریض پل دره سلیمان در روستای وشنوه، اصلاح قوس رمپ و لوپ تقاطع غیر هم‌سطح پیچ سنجر (۷۲ تن به سمت آزادراه قم- تهران) و واریانت جاده قدیم قم- تهران را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی دانست.

نظر شما