شناسهٔ خبر: 33878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی در چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان

محمدرضا اخوان عبدالهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی با اولویت در ۴ استان با امتیاز ارتقا و تمدید پروانه اشتغال به کار حرفه‌ای برای مهندسان در چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان با اعلام این خبر افزود: چهارمین دوره همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان با رویکرد توسعه پایدار ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از همایش برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مختلفی برای مهندسان و شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که یکی از جدیدترین و موثرترین این برنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی است که برای اولین بار در کشور توسط دبیرخانه دائمی همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان و نظارت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اجرا می‌شود.

اخوان عبداللهیان با اشاره به اهمیت به روزرسانی روش‌های ارائه اطلاعات در همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی گفت: با توجه به استقبال بالای شرکت‌کنندگان در سه همایش قبلی و عدم امکان حضور بخشی از متقاضیان به دلیل محدودیت‌های مکانی، در چهارمین دوره همایش تصمیم بر آن شد تا علاوه بر برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری امکان استفاده شرکت‌کنندگان به صورت مجازی از کارگاه‌های آموزشی نیز فراهم شود.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، مجوز برگزاری کارگاه‌های آموزش مجازی در استان‌های اصفهان، قزوین، فارس و خراسان جنوبی گرفته شده و در نظر داریم در چهارمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان یک دوره کارگاه آموزشی با هدف ارتقای پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی مهندسان را به مدت ۱۶ ساعت و همزمان به دو شکل حضوری و مجازی برگزار کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه با توجه به استقبال مهندسان و علاقه‌مندان از همایش‌های قبلی، در چهارمین دوره همایش فن‌آوری‌های نوین، کارگاه آموزشی را با کمک اساتید معتبر کشوری برگزار می‌کنیم و افراد شرکت‌کننده در این کارگاه‌ها می‌توانند با اخذ مدرک، از امتیاز ارتقای پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی بهره‌مند شوند، افزود: به زودی اطلاعات تکمیلی نحوه استفاده از کارگاه‌های آموزشی مجازی از طریق وب سایت همایش به آدرس http://mhud.ir/c۴ به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم برگزاری این همایش بتواند گامی در راستای ایجاد بستر مناسب به منظور استفاده از فن‌آوری‌های نوین جهانی در صنعت ساختمان‌سازی کشور باشد.

نظر شما