شناسهٔ خبر: 33895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بافت فرسوده محله بلاغی قزوین احیا می‌شود

بازدید احیای محله بلاغی قزوین با محوریت خیابان شهید انصاری شرقی در دستور کار شرکت عمران و بهسازی شهری ایران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با همیاری و مشارکت شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، اداره کل راه و شهرسازی قزوین و شهرداری قزوین و همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران محله بلاغی قزوین با محوریت خیابان شهید انصاری احیا وبازآفرینی می‌شود.

اخیرا معاون و کارشناسان دفتر راهبری و هدایت طرح‌های بازآفرینی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به همراه معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیر کل اداره عمران و بهسازی و همچنین نمایندگان شهرداری قزوین بازدید مشترکی را از محله بلاغی و خیابان شهید انصاری شرقی به عمل آوردند که در این بازدید علاوه بر شناسایی وضع موجود محله و به اشتراک‌گذاری برنامه‌های آتی دستگاه‌های حاضر، تهیه طرح احیای محله بلاغی قزوین با تأکید بر طراحی شهری خیابان شهید انصاری شرقی با اولویت محلی آغاز شد.

همچنین در ادامه به منظور بررسی وضع موجود و تسریع در جریان برگزاری مسابقه طراحی شهری پروژه سردار قزوین کارشناسان شرکت مادرتخصصی به همراه مدیر اداره عمران و بهسازی استان بازدید مشترکی را از اراضی مذکور به عمل آوردند.

در پایان این بازدید، دستگاه‌های مذکور ضمن به اشتراک گذاری دیدگاه‌ها و برنامه‌ها، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری فی مابین اعلام کردند.

نظر شما