شناسهٔ خبر: 33918 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نشست روش‌های پیشرفته معماری خاک/ میزبانی موزه امام علی از معماران و مرمت‌گران

پوستر روش‌های پیشرفته معماری خاک با سخنرانی نریمان فرح‌زا رئیس پژوهشکده معماری بومی دانشگاه یزد در موزه هنرهای دینی امام‌علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و سی و هفتمین گفتمان هنر و معماری ایران به همت انجمن مفاخر معماری ایران، روش‌های پیشرفته معماری خاک را برگزار می‌کند.

در دویست و سی و هفتمین گفتمان هنر و معماری، یزد استان سال ۱۳۹۵ انتخاب شده است و در این نشست نریمان فرح‌زا موضوع روش‌های پیشرفته معماری خاک را مورد بررسی قرار می‌دهد و تجربه‌های داخلی و روش‌های نوین را مورد ارزیابی قرار خواهد داد. دکتر نریمان فرح‌زا ریاست پژوهشکده معماری بومی دانشگاه یزد را برعهده دارد.

نشست روش های پیشرفته معماری خاک با سخنرانی نریمان فرح زا، چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می شود.

گفتنی است جلسه دویست و سی و ششم گفتمان هنر و معماری ایران به بررسی معماری استادیوم تختی اختصاص داشت که در آن جلسه و نشست سیروس باور، سیاوش تیموری، جهانگیر درویش و وحید قبادیان به ارایه نقطه نظرات خود درباره معماری استادیوم پرداختند. /

 

نظر شما