شناسهٔ خبر: 33945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

آغاز اجرای شبکه فاضلاب شهرک الهیه جنوبی در هرمزگان/ واگذاری قطعات آماده شده به بخش خدمات

پروژه شهرک الهیه مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از آغاز اجرای شبکه فاضلاب شهرک الهیه جنوبی توسط پیمانکار بهره‌بردار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس حریرنیا با بیان این مطلب افزود: این شبکه در زمینی به مساحت ۱۶/۶ هکتار با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان اجرا می‌شود.

وی به پیشرفت فیزیکی طرح آماده‌سازی پروژه آماده‌سازی زمین شهرک الهیه جنوبی گفت: پروژه مذکور ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت اجرای شبکه فاضلاب طی دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گفته مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، محدوده کاربری‌های طرح آماده‌سازی الهیه جنوبی، فعالیت‌های خدماتی است و قطعات آن به منظور رفع نیازهای خدماتی حوزه شرق شهر بندرعباس واگذار می‌شود.

حریرنیا ادامه داد، در اجرای آماده‌سازی زمین ۱۶/۶ هکتاری طرح اتصال بلوار مصطفی خمینی به بلوار امام حسین (ع) نیز انجام می‌شود که نقش به سزایی در کاهش ترافیک خواهد داشت.

وی به تصرفات زمین در این محدوده پیش از اجرای طرح اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مذکور علاوه بر جلوگیری از تصرفات، سیما و منظر شهری نیز ارتقا می‌یابد.

نظر شما