شناسهٔ خبر: 33973 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر كل راه آهن یزد خبر داد:

تكميل عمليات زيرسازی پروژه خط دوم اردكان- ارژنگ/ بهره‌برداری از پروژه در نیمه اول سال آینده

مصطفی داودی مدیر كل راه آهن یزد با بیان اینکه عملیات زیرسازی و پل‌سازی خط دوم اردكان- ارژنگ با پیشرفت ۱۰۰ درصدی همراه است اعلام كرد: به منظور ارتقاء ایمنی و كاهش توقف قطارها، پروژه احداث خط دوم اردكان- ارژنگ به طول ۱۹ هزار و ۴۰۰ متر در دستور كار این اداره كل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی دراین‌باره گفت: با توجه ترافیك سنگین قطارهای باری محور چادرملو- ارژنگ و در جهت ارتقاء ایمنی و سیر روان قطارها، پروژه احداث خط دوم اردكان- ارژنگ به طول ۱۹ هزار و ۴۰۰ متر در دستور كار اداره راه‌آهن یزد قرار گرفت.

مدیرکل راه‌آهن یزد تصریح كرد: عملیات زیرسازی و پل‌سازی پروژه مذكور با پیشرفت ۱۰۰ درصدی همراه است و عملیات ریل‌گذاری نیز از ایستگاه ارژنگ آغازشده كه حدود ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه خاطرنشان كرد: ریل‌گذاری ۴ هزار و ۵۰۰ متر انجام‌شده و ۷ كیلومتر تراورس و ریل آماده مونتاژ و ۵ كیلومتر بالاست قشر اول نیز تخلیه‌ شده است.

داودی بیان داشت: با احداث خط دوم محور مذكور شیب و فراز آن از ۱۲ در هزار به زیر ۱۰ در هزار كاهش خواهد یافت و پیشبینی می‌شود نیمه اول سال آینده این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما