شناسهٔ خبر: 33995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بدست آمد:

کسب مقام اول ارزیابی کیفی و کمی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در سال ۹۵

كليم اله وثوقي اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از کمیته فنی شورای فنی استان مقام اول در ارزیابی کیفی و کمی پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم اله وثوقی با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بعد از پایان بازدید پروژه‌های اجرایی استان توسط کارشناسان برنامه و بودجه استان و ناظرین استانداری به عنوان برترین دستگاه اجرایی استان در ارزیابی کیفی و کمی سال ۹۵ در بین دیگر دستگاه اجرایی استان در شاخص‌های ارزیابی، جلوتر از زمان‌بندی، بیشترین تعداد پروژه، بیشترین تعداد پروژه‌های خاتمه یافته و تعداد اجرای پروژه‌های با کیفیت خوب رتبه نخست را کسب و موفق به کسب رتبه اول شد.

وی ضمن اظهار خشنودی از این اتفاق و تبریک به همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان این موفقیت را مرهون حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مرتبط در استان بخصوص استاندار محترم استان و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان اداره کل دانست.

وثوقی در ادامه افزود: این ارزیابی هر ساله توسط برنامه و بودجه استان در بین دستگاه‌های اجرای انجام می‌شود، که امسال با تلاش پرسنل این اداره کل، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان موفق به کسب مقام اول در استان شد.

نظر شما