شناسهٔ خبر: 34006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از ۴ پروژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی/ ارائه تخفیف در خدمات کارت هوشمند رانندگان طی دهه فجر

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، چهار پروژه توسط این اداره کل به بهره‌برداری می‌رسد، این در حالیست که وی از اعطای تخفیف در خدمات کارت هوشمند رانندگان طی دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم گفت: این پروژه‌ها شامل ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم و اصلاح یک نقطه حادثه‌خیز است که برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۱۶۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: رفع نقطه حادثه‌خیز در محورگرمه- ميامی همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که در این طرح، اصلاح قوس پيچ كفترك به طول یک و نیم کیلومتر و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

وی هدف از این پروژه را كاهش سوانح جاده‌ای عنوان کرد و گفت: این پروژه در قالب قرارداد بهسازی و روكش آسفالت و رفع نقاط پر تصادف محور گرمه-سنگ سوراخ انجام شده است.

بدیعی مقدم بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه روكش آسفالت گرم محور بجنورد-اسفراين-سبزوار با ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح‌های قابل افتتاح در این دهه است که با بهره‌برداری از آن دوره خدمت‌دهی جاده افزایش یافته و علاوه بر تسهیل در رفت و آمد، سبب كاهش سوانح جاده‌ای می‌شود.

وی افزود: پروژه روكش آسفالت گرم قطعه اول محور چمن بيد-چشمه خان با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه روكش آسفالت گرم محور بجنورد-كريك با هشت میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح است.

همچنین علی‌اصغر بدیعی مقدم گفت: خدمات مربوط به تمدید، صدور و... كارت هوشمند انجمن صنفی رانندگان و دفاتر پیش‌خوان دولت، طی دهه فجر با ۱۵ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی افزود: این اداره کل برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است و در این زمینه مقرر است همزمان با ساعت ورود امام (ره) به کشور، بوق ناوگان عمومی برون‌شهری در ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۲ بهمن‌ماه طنین‌انداز شود.

وی، توزیع اقلام در میان شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری برای نصب در اتوبوس‌ها، پخش سرودهای انقلابی در اداره کل، نصب پلاكارد و آذین‌بندی محوطه و سالن ورودی و برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه ایام‌الله دهه فجر در بین كاركنان را از برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: برگزاری مسابقه ورزشی در بین همكاران و شركت كاركنان در نماز باشكوه جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

بدیعی مقدم گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل كالا و مسافر و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و مراكز طب کار و مركز مجاز معاینه فنی نسبت به آذین‌بندی مکان‌ها اقدام می‌کنند.

نظر شما