شناسهٔ خبر: 34020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران:

راه ارتباطی ۱۶ روستای کامیاران استان کردستان همچنان مسدود است

برف رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران استان کردستان گفت: با تلاش‌های مأموران این اداره در طول ۲ روز گذشته از ۷۰ راه روستایی مسدود شده در این شهرستان تاکنون راه ۵۴ روستا بازگشایی شده و راه ۱۶ روستا همچنان مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمدسعید مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در چنین شرایطی بحرانی اولویت بازگشایی راه‌های ارتباطی با راه‌های اصلی است، گفت: دلیل این تأخیر در بازگشایی راه‌های روستایی بسیج تمامی نیروها و تجهیزات برای برقراری ارتباط و رفع مشکلات راه‌های اصلی و روستاهای پرجمعیت شهرستان بوده است.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها و وضعیت راه‌های اصلی و فرعی شهرستان از همه رانندگان و شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم تا اطلاع ثانوی در جاده‌ها با سرعت مطمئن و همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و وسایل لازم رانندگی کنند.

مهربانی با بیان اینکه چهار اکیپ این اداره در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند، اضافه کرد: در حال حاضر تردد در تمام راه‌های اصلی شهرستان کامیاران باز بوده و همکاران راهداری در تلاش برای باز کردن تمامی راه‌های روستایی مسدود شده هستند. 

نظر شما