شناسهٔ خبر: 34027 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جلسه معارفه دو عضو جدید هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد:

سازمان ملی زمین و مسکن پتانسیل زیادی در روند توسعه کشور دارد

جلسه جلسه معارفه مسعود رجبی عضو جدید هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با حضور مدیرعامل، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری و حسابرسی، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران سازمان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، حمیدرضا عظیمیان در این جلسه از لزوم تکمیل اعضای هیات مدیره پس از مراسم تودیع آقایان تجلی زاده و محمد زاده اعضای سابق هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خبرداد و افزود: این انتخاب از بین نظرات موجود و با صلاحدید وزیر راه و شهرسازی و اعضای مجمع عمومی صورت پذیرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی برای این عضو جدید هیات‌مدیره و اعضای سابق آن آرزوی موفقیت کرد.

همچنین غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی در این نشست، سازمان ملی زمین و مسکن را یکی از ارکان اصلی وزارت راه و شهرسازی خواند و افزود: این سازمان پتانسیل زیادی در روند توسعه کشور دارد که در صورت ادامه روال فعلی می تواند جایگاه واقعی خود را در کشور بیابد.

وی سوابق مسعود رجبی در موسسات حسابرسی و حسابداری کشور را در تهیه سیستم جامع اطلاعاتی سازمان ملی زمین و مسکن بسیار سودمند دانست و برای ایشان در کارشان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است مسعود رجبی تاکنون مدیرعامل گروه صنعتی کفش ملی، گروه صنعتی بلا، قائم مقام مدیرعامل در انبارهای عمومی و عضو هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی تهران بوده است./

نظر شما