شناسهٔ خبر: 34037 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی خبر داد:

سیستم‌ گرمایشی ترمينال‌های فرودگاه مهرآباد مشکلی‌ندارد/ هیچ گزارشی‌از برودت هوا در‌ ترمینال‌های مسافری نداشتیم/ سیستم‌های حرارت مرکزی و تهویه‌ مطبوع ارتقا یافته است

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی‌ مهرآباد با اعلام اینکه بازسازی و بهسازی سیستم‌های سرمایشی و‌ گرمایشی فرودگاه مهرآباد از مدت‌ها پیش انجام شده است، گفت: در حال‌حاضر شاهد دمای هوای مطلوبی در ترمینال ۲ هستیم و شکایتی از سرما و برودت هوا در داخل هیچ‌یک از ترمینال‌ها به ما گزارش نشده است.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص وضعیت گرمایشی ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد، گفت: هیچ نوع تعمیرانی درحوزه تاسیسات از شب گذشته در ترمینال نداشتیم و سیستم گرمایشی فرودگاه مشکلی ندارد.

وی با اشاره به خبر یکی از رسانه‌ها در خصوص سرمازدگی مسافران در ترمینال ۲ فرودگاه، ادامه داد: درحال حاضر شاهد دمای هوای مطلوبی در ترمینال ۲هستیم و شکایتی از سرما و برودت هوا در داخل هیچ کدام از ترمینال‌ها به ما گزارش نشده است.

رستمی با بیان اینکه هم اکنون همکاران من در بخش فنی بازدیدی از تاسیسات گرمایشی داشتند و گزارش دادند که هیچ مشکلی طی روزهای گذشته وجود نداشته است، گفت: موردی از خرابی در تاسیسات زیربنایی گزارش نشده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به اجرای طرح‌های بهسازی و ساماندهی ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد، گفت: جمع‌آوری سیستم‌های فرسوده و ناکارآمد گرمایشی و سرمایشی و جایگزین‌کردن دیزل ژنراتورهای جدید از عمده دلایل بازسازی و بهسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بود که انجام شد.

رستمی توضیح داد: سیستم‌های حرارت مرکزی و تهویه مطبوع قطع نظر از نوع آن‌ها بر پایه اصول مشترکی صورت می‌گیرد که شناخت و رعایت این اصول در دستیابی به یک سیستم سرمایش وگرمایش مطلوب نقشی تعیین کننده خواهد داشت و خوشبختانه در فرودگاه مهرآباد با پیگیری مکرر این سیستم ارتقا و بهبود یافته است.

به گفته رستمی سهم ترمینال ۱ از پروازهای فرودگاه مهرآباد تا پیش از این ۱۷ درصد بود که با راه‌اندازی بخش پروازهای ورودی این ترمینال، سهم پروازهای ترمینال یک از کل پروازهای مهرآباد به ۳۰ درصد افزایش یافت و سهم ترمینال ۲ و ترمینال ۴ این فرودگاه به ترتیب ۳۰ درصد و ۴۰ درصد از کل پروازهای فرودگاه بین المللی مهرآباد می‌شود و در این حجم تردد مسافرین در ترمینال‌ها خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده است گزارشی مبنی بر نامناسب‌بودن سیستم گرمایش و سرمایش گزارش نشده است.

مدیر‌کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در پایان تصریح کرد که تلاش ما ارتقای خدمات فرودگاهی و رضایت مراجعین فرودگاهی است و حرکت ما در این مسیر رو به جلو خواهد بود.

نظر شما