شناسهٔ خبر: 34063 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) مطرح کرد:

۱۲ بهمن روز خلاقیت و آغاز ایجاد افق‌های جدید برای نسل‌های بعدی است/ انقلاب اسلامی با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای توفنده به راه خود ادامه داد/ با اقدامات شجاعانه رییس جمهوری موانع حضور در صحنه‌های بین‌المللی برداشته می‌شود

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی از این روز به عنوان نشانه‌ای برای دیدن افق‌های دوردست یاد کرد و با تاکید بر رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در موفقیت در این مسیر، از اقدامات شجاعانه رییس جمهوری برای برداشتن موانع حضور ایران در صحنه‌های بین‌المللی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی در جمع میهمانان حاضر در مراسم گفت: امروز روز ماندگاری در تاریخ ایران است، روز ورود امام عزیز به ایران و آغاز یك عصر نو برای ملت ایران، روز پایان رژیم ستمشاهی و بازگشت به ملت و استقرار جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: از این جهت این روز برای ما بسیار بسیار عزیز است.

آخوندی گفت: همواره به روز ۱۲ بهمن به عنوان روزی كه در آن شاهد خلاقیت و شروع دوران جدیدی هستیم نگاه می‌كنم، برای من این روز نشانه‌ای است برای شروع و دیدن افق‌های دوردست، افق‌هایی كه باید برای نسل‌های بعدی خود ایجاد كنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سال گذشته در جمع خود مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را داشتیم كه در سخنرانی برای ما هم از خاطرات و هم از خطرات گفتند و هم راهی برای آینده به ما نشان دادند، امروز ایشان را نداریم و این سرشت زندگی است.

آخوندی ادامه داد: قهرمان‌های بزرگ یكی پس از دیگری می‌روند اما به قول مرحوم هاشمی ایران كه هست، ملت و جوانان كه هستند. بنابراین باید به جای پرداختن به گذشته با تبیین گذشته نگاه رو به آینده داشته باشیم.

وی با اعلام اینكه ما به آینده ایران امیدوار هستیم گفت: خوشبختانه در پس رحلت حضرت امام(ره) با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب اسلامی همچنان توفنده به راه خود ادامه داد و همچنان به آینده درخشان ایران خوشبین هستیم.

آخوندی گفت: اینك كه با تدبیر سترگ و با اقدامات شجاعانه رییس جمهوری موانع حضور ایران در صحنه‌های بین‌المللی برداشته می‌شود امیدوارم به جایگاه شایسته ملت ایران در منطقه و جهان باز گردیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه امروز روز یادآوری شجاعت‌ها و شهامت‌ها است به حادثه پلاسكو اشاره كرد و گفت: یادی كنیم از آتش‌نشان‌های عزیز كه در راه حفظ جان مردم جان خود را از دست دادند.

وی در پایان گفت: امیدواریم همه ما به سهم خود در تبیین گذشته و باز كردن راهی برای نسل آینده موفق باشیم. همواره ذهنم مشغول است كه ایرانی را كه به ما سپرده‌اند چگونه به نسل بعدی می‌سپاریم و بتوانیم نسلی را برای توسعه و آبادانی تربیت كنیم كه موجبات سرافرازی ملت باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما