شناسهٔ خبر: 34070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام ۱۵کیلومتر از قطعه سوم محور یزد – بافق

جلسه آسفالت ۱۵ کیلومتر از قطعه سوم بزرگراه یزد- بافق به پایان رسیده و درروزهای آینده زیربار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد به اتقاق فرماندار و مسئولین محلی از پروژه یزد بافق بازدید کرد.

دکتر نقصان محمدی با اشاره به  عملکرد و اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل قطعه سوم از بزرگراه بافق- یزد گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی استان قطعه سوم بزرگراه یزد- بافق است که امروز آسفالت ۱۵ کیلومتر بزرگراه به اتمام رسید و خط کشی و استقرار تابلوها در حال انجام است و در چند روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

رئیس شورای حمل ونقل استان تصریح کرد: امروز جبهه جدید كاری از سمت یزد به بافق شروع و عملیات خاکریزی پشت پل‌ها آغاز شده و ماشین آلات مستقر هستند.

وی گفت: در صورت مسائد بودن شرایط جوی این پروژه طبق موعد مقرر به پایان خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری بافق نیز در این دیدار تکمیل بزرگراه بافق- یزد را یکی از اولویت‌های اساسی مردم بافق عنوان و برلزوم توجه ویژه به بهره برداری کامل از این پروژه تاکید کرد.

وی همچنین به بیان موضوعاتی از جمله واگذاری و رفع موانع احداث ميدان ميوه و تره بار، نهايی كردن شهرك كارگاه‌های مزاحم شهری و واگذاری زمين از سوی اداره كل راه و شهرسازی به شهرداری جهت طرح‌های عمرانی پرداخت که با ارائه گزارش توجيهی از سوی شهردار بافق، مدیرکل راه و شهرسازی استان در این زمینه قول مساعدت و پیگیری داد.

 

نظر شما