شناسهٔ خبر: 34082 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در دومین جلسه ستاد نوروزی راه‌آهن مطرح شد:

تاكيد بر اطلاع‌رسانی دقیق پیش‌فروش بلیت قطار‌های نوروزی/ تلاش برای بهره‌برداری از پروژه‌های ريلی مسافری تا ۲۰ اسفند

قطار مسافری در دومین جلسه ستاد نوروزی راه‌آهن مقرر شد؛ پیش‌فروش بیلت قطار از طریق اینترنت و آژانس‌های سراسر كشور به‌طور دقیق اطلاع‌رسانی شود تا متقاضیان بتوانند به‌راحتی نسبت به خرید بلیت نوروزی اقدام كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی شركت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، دومین جلسه ستاد نوروزی راه‌آهن با حضور قائم‌مقام و معاونان و مدیران ریلی به‌منظور هماهنگی جهت اقدامات بخش‌های مختلف ریلی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی سال ۹۶ و همچنین نحوه پیش‌فروش بلیت و افتتاح پروژه‌های عمرانی برگزار شد.

در این جلسه مطرح شد؛ با توجه به آغاز پیك نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین سال ۹۶، مهم‌ترین تصمیم‌های اتخاذشده درباره نكات حائز اهمیت جلسه ستاد نوروزی كه شامل تعیین تاریخ پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی، نهایی شدن گراف حركت قطارها، افتتاح پروژه‌های عمرانی، تعداد ناوگان و دیگر خدمات ریلی در ایستگاه‌های راه‌آهن سراسر كشور بود، ارائه شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد پیش‌فروش بیلت قطار از طریق اینترنت و آژانس‌های سراسر كشور به‌طور دقیق اطلاع‌رسانی شده تا متقاضیان بتوانند به‌راحتی نسبت به خرید بلیت نوروزی اقدام كنند.

این گزارش می‌افزاید؛ در این جلسه مقرر شد تا پروژه‌های عمرانی در نواحی مختلف طبق فهرست‌های جداگانه زمان بهره‌برداری خود را به معاونت‌های مربوط به خود اعلام كنند و هیچ پروژه‌ای بعد از ۲۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین به بهره‌برداری نرسد.

بر اساس این گزارش؛ نواحی بعد از ۲۰ اسفندماه بایستی آمادگی برای استقبال از مسافران را داشته باشند و همچنین پروژه‌های مرتبط با قطارهای مسافری و مربوط به ایام نوروز از سوی ادارات كل مربوطه تلاش شود تا ۲۰ اسفندماه به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ در جلسه فوق در خصوص پرداخت حقوق كاركنان، تعیین محل ستاد نوروزی، زمان كار ستاد در نواحی، اعلام شاخص‌های كمی و كیفی دوره‌های گذشته و اعلام شاخص‌های برتر و همچنین برنامه كشیك نوروز ۹۶ ستاد و مناطق اتفاق‌نظر صورت گرفت تا در جلسه‌های بعدی به جمع‌بندی نهایی برسند.

نظر شما