شناسهٔ خبر: 34129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

همایش بین‌المللی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان فرصتی برای نشان دادن ظرفیت‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه هماهنگی همایش بین‌المللی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان این همایش را فرصتی مناسب برای نشان دادن ظرفیت‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان در جلسه هماهنگی دست‌اندرکاران و مسئولان کمیته‌های مختلف چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان که در محل سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای امسال برنامه‌ریزی دقیق در راستای برگزاری چهارمین دوره همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان در مشهد مقدس انجام شد و اکنون بستر مناسب برگزاری هر چه بهتر این همایش مهیاست.

وی با اشاره به اهمیت همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان و تأثیرات این همایش در عرصه ساختمان‌سازی کشور اظهار کرد: این همایش به دلیل بین‌المللی بودن تمهیدات خاص خود را می‌طلبد و باید با ظرفیت‌های بیشتری پیش رود، در همین راستا باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای این همایش در نظر گرفته شود تا بار دیگر مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام با برگزاری چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان، بدرخشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص موضوع چهارمین دوره همایش، اعلام کرد: موضوع چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان، توسعه پایدار است که یکی از جدی‌ترین مباحث ساختمان‌سازی در دنیاست، این موضوع به قدری اهمیت و حساسیت دارد که ما می‌توانیم با دستیابی به این مهم یک شهر پایدار و سالم را داشته باشیم.

وی یادآور شد: بحث توسعه پایدار و ارتباط آن با ساختمان سبز، شهر پایدار و سبز و ابعاد اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و اقتصادی که می‌تواند این مفهوم داشته باشد، در تمامی ابعاد همایش مدنظر و متجلی خواهد بود.

اخوان عبداللهیان اضافه کرد: امیدواریم این همایش بتواند در حوزه توسعه پایدار و شهر پایدار برنامه‌های مفیدی ارائه کند که البته با تمهیداتی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و سخنرانی متخصصان و اساتید امر، در نظر گرفته شده که باعث می‌شود این همایش تأثیرات خود را در جامعه علمی و صنعت ساختمان کشور داشته باشد.

وی در پایان از تمامی دست‌اندرکاران و مسئولان چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان که با تمام توان برای برگزاری هر چه بهتر این همایش تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد. 

نظر شما