شناسهٔ خبر: 34170 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاونین حوزه مسکن مهر انجام شد:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه ۱۰ هزار واحدی مسکن مهر پردیس/ تاکید بر توسعه محله‌محوری پردیس و تلاش برای تامین زیرساخت‌ها/ بررسی آخرین وضعیت احداث مدارس، مساجد، پاسگاه پلیس و واحدهای تجاری- اداری پردیس

بازدید وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی آخرین وضعیت روند ساخت و سازهای واحد مسکونی، ساخت مدارس، مسجد، پاسگاه و واحدهای تجاری و توسعه محله محوری شهر پردیس از برخی فازهای پروژه ۱۰ هزار واحدی مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز ۱۴ بهمن ماه به همراه معاونین خود از پروژه ۱۰ هزار واحدی مسکن مهر پردیس که توسط شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان اجرا شده است بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه فازهای مختلف آن قرار گرفت.

در این بازدید، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت‌عمران شهرهای جدید و احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای‌جدید و اعضای هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، وزیر راه و شهرسازی را همراه می‌کردند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، در دهه فجر امسال، ۸۰ هزار واحد مسکونی مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

یکی از ویژگی‌های بازدید وزیر راه و شهرسازی در روز برفی بهمن‌ماه سالجاری، علاوه بر بازدید از اتمام واحدهای مسکونی مسکن مهر، بازدید از روند توسعه محله محوری شهر جدید پردیس بوده که بر مبنای آن ساخت مدارس و مسجد برای آموزش و امور مذهبی و دینی مردم، ساخت واحدهای تجاری و اقتصادی، و بازدید از وضعیت آسایش و رفاه مردم ساکن و بررسی وضعیت توسعه زیرساخت‌ها در پردیس بود.

بر اساس این گزارش، دولت یازدهم تامین مدرسه، مسجد، پاسگاه و ساخت واحدهای تجاری و اداری را نیز علاوه بر اتمام مسکن مهر، در شهرهای مختلف و از جمله پردیس به رغم کمبود اعتبارات، در دستور کار قرار داده است که اجرا و بهره برداری از آنها علاوه بر بهره برداری از واحدهای مسکونی در حال انجام است. /

نظر شما