شناسهٔ خبر: 34195 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در اثر ریزش بهمن اتفاق افتاد؛

جان‌باختن یک راهدار فداکار درحین خدمت‌رسانی به مسافران در راه‌مانده

محمدعلی طلوعی مقدم محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پردیس بامداد امروز در حین انجام عملیات راهداری و کمک به مسافران در راه مانده به علت ریزش بهمن در محور مبارک‌آباد جانش را فدای خدمت‌رسانی به شهروندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی بارش‌های سنگین برف در دو روز گذشته و ریزش بهمن در محور مبارک‌آباد، بامداد امروز محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پردیس که برای امدادرسانی به خودروهای مانده در برف به محل اعزام شده بود، جانش را فدای خدمت‌رسانی به مسافران کرد.

انالله و انااليه راجعون

بار ديگر خدمت گزاری از جنس صداقت، خدمت و مهربانی از جان شيرين خود گذشت تا شيرينی زندگی و ايمنی هموطنان و مسافران جاری و برقرار باشد.

با عرض تاسف و تاثر شب گذشته راهدار پيشكسوت و تلاشگر، رئيس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای پرديس زنده ياد محمد علی طلوعی مقدم در حين خدمت رسانی به مسافران جاده ای در محور هراز دراثر سقوط بهمن جان به جان آفرين تسليم و به ديار باقی شتافت.

با عرض تسليت و تعزيت به تمام راهداران زحمتكش و همكاران شريف در سراسر كشور به ويژه همكاران و همراهان آن مرحوم در استان تهران همچنين  خانواده صبور و داغدار وی، از خداوند رحمان و رحيم رحمت الهی ، علو درجات و مقام شهيد را برای عزيز رخت بر بسته مسئلت داريم.

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جان‌باختن این راهدار وظیفه‌شناس و زحمتکش را به خانواده وی و جامعه راهداران خدمتگزار تسلیت می‌گوید.

 

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۸:۳۲گلان 0 3

    چقدر فداکار و مهربان
                                
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۲۳:۵۲نوری 0 1

    یادت جاودانه باد
    
                                

نظر شما