شناسهٔ خبر: 34210 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مناسب شهادت رئیس اداره راهداری پردیس

محمدعلی طلوعی مقدم بار دیگر خدمت‌گزاری از جنس  صداقت ، خدمت و مهربانی از  جان شیرین خود گذشت تا شیرینی زندگی و ایمنی هموطنان و مسافران جاری و  برقرار باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی انتشار پیامی شهادت جانگداز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پردیس زنده یاد محمد علی طلوعی مقدم را به خانواده مرحوم و هموطنان تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

با عرض تاسف و تاثر شب گذشته راهدار پیشكسوت و تلاشگر ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پردیس زنده یاد محمد علی طلوعی مقدم كه سابقه فریب به ٣٠ سال خدمت ارزشمند در حوزه راهداری با تشویق های متعدد از سوی مسئولین  همچنین فداكاریهای قابل توجه  در كارنامه  خود به ثبت رسانده بود در حین خدمت رسانی به مسافران جاده ای در محور هراز در اثر سقوط بهمن جان به جان آفرین تسلیم ، راضی به رضای حق تعالی شد و به دیار باقی شتاف. 

با عرض تسلیت و تعزیت به تمام راهداران زحمتكش و همكاران شریف در سراسر كشور به ویژه همكاران و همراهان آن مرحوم در استان تهران همچنین  خانواده صبور و  داغدار وی  ، از خداوند رحمان و رحیم رحمت الهی ، علو درجات و مقام شهید را برای عزیز رخت بر بسته مسئلت داریم .  یادش گرامی و خاطرش جاودان باد.

نظر شما