شناسهٔ خبر: 34211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار شد:

برخورد با متجاوزین به اراضی دولتی استان اصفهان توسط یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جمله اولویت‌های یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن را برخورد با متجاوزین و متصرفین به اراضی دولتی در مباحث حقوقی و املاک دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه‌ای که با حضور فرمانده و نیروهای یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن این اداره کل برگزار شد خواستار هماهنگی هر چه بیشتر فی‌مابین در راستای حفظ اموال و اراضی دولتی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: در استان اصفهان ۲۴ شهرستان در استان و همچنین وجود بخش عظیمی از اراضی دولتی و ملی در استان اصفهان نقش نیروهای یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در رفع تصرفات حائز اهمیت است.

وی از جمله اولویت‌های یگان را برخورد با متجاوزین و متصرفین به اراضی دولتی در مباحث حقوقی و املاک دانست و افزود: با هماهنگی‌های فی‌مابین یگان و حوزه املاک و حقوقی لازم است تا گزارش‌های یگان به روز شود.

غلامی با تأکید بر افزایش توان نیروهای یگان در برخورد با متجاوزین به اراضی بیان کرد: تمامی تجهیزات و امکانات با توزیع منطقی، متناسب با نیاز شهرستان‌ها در اختیار نیروهای حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن قرار گیرد تا در برخورد با متصرفین کاستی وجود نداشته باشد.

نظر شما