شناسهٔ خبر: 3426 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

معاون امور بندری سازمان بنادر خبر داد

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت شناور در کشور

علی جهاندیده معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانودری از تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل وجوه اداره شده این سازمان برای ساخت شناور خبر داد و گفت:در سال ۹۳ بودجه وجوه اداره شده از محل منابع سازمان به حدود ۶۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از مانا، علی جهاندیده با بیان این‌که ثروت ایجاد شده در حوزه بندری و دریایی از محل وجوه اداره شده به بیش از 1600 میلیارد تومان می رسد، اظهار کرد: بابت این طرح ها حدود 250 میلیارد تومان یارانه پرداخت شده یا متعهد به پرداخت آن هستیم.

وی تصریح کرد: اولویت سازمان در بنادرشمالی شناورهای تجاری، مسافری و تجهیزات بندری و درجنوب شناورهای مسافری، گردشگری، تجهیزات بندری و بعضا پروژه‌های مهم و تاثیرگذار مستقل در بخش حمل و نقل دریایی است.

وی وجوه اداره شده سازمان بنادر را اهرمی در ارتباط با مدیریت منابع مالی و به منظور حمایت از حضور بخش خصوصی در بنادر و حمل و نقل دریایی ذکر کرد و گفت: در دولت یازدهم توجه به مدیریت منابع بیشتر از گذشته وجود دارد به گونه ای که در سال 93 بودجه وجوه اداره شده از محل منابع سازمان بنادر و دریانوردی به حدود 60 میلیارد تومان رسیده است.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد:این بدان معنی است که می توان پنج برابر این رقم یعنی حدود 300 میلیارد تومان را از محل منابع بانکی به پروژه‌های اولویت دار سازمان بنادر در حوزه حمل و نقل دریایی وام پرداخت کرد.

نظر شما