شناسهٔ خبر: 3427 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

تا پايان سال و در صورت تامین خدمات شهری به متقاضیان صورت مي‌گيرد؛

واگذاري 12 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز

محسن نریمان- خیرین معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل 12 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز خبر داد و گفت در صورت تامین خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز، به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از فارس، محسن نریمان بعد از ظهر امروز طی سفری یک روزه به استان البرز به همراه سید حمید طهایی استاندار و برخی از مسئولان ارشد این استان از پروژه‌های مسکن مهر بازدید کرد. برخی از این بازدیدها مربوط به پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی پس از انجام بازدیدهای میدانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی اظهار داشت: در بررسی‌هایی که انجام گرفت، مشکلات، موانع و نیازهای پیمانکاران برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر به دقت ارزیابی شد.

نریمان ادامه داد: مسئولان مربوطه یکی از نیازهای اصلی خود را تامین نقدینگی لازم و بودجه عنوان می‌کردند که دستورات لازم برای رفع این نیازها صادر شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال جاری 12 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز تکمیل شده و در صورت تامین خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز، به متقاضیان واگذار می‌شود.

نريمان افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد و دیگر مناطق استان البرز پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد داشته‌اند، امیدواریم تا پایان سال 94، طرح‌های فوق به طور کامل تکمیل شده و به مردم واگذار گردد.

نریمان با بیان اینکه بخش مهمی از این طرح‌ها در شهر جدید هشتگرد اجرا شده، گفت: باید زیرساخت‌ها و خدمات شهری مناسب نیز در این محدوده تامین شود، تا ساکنان با کمبود و مشکلی در زمان سکونت روبه‌رو نباشند.

وی اذعان داشت: به طور قطع بهره‌مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله راه آهن و مترو، یکی از نیازهای اصلی مردم منطقه است و باید با جدیت بیشتری برای تکمیل این طرح‌ها، تلاش کرد.

نریمان در پایان متذکر شد: هدف‌گذاری اصلی راه‌اندازی خط مترو هشتگرد تا پایان سال 94 است و امیدواریم این طرح نیز با موفقیت تکمیل و راه‌اندازی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما