شناسهٔ خبر: 34303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

به مناسبت دهه فجر ۵۵۰۰ واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح شد

مسکن مهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از مسئولان استانی به صورت همزمان ۵۵۰۰ واحد مسکن مهر خوزستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، این واحدها امروز با حضور حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن نفت به صورت همزمان افتتاح شدند.

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این باره اظهار کرد: امروز ۲۰۰ واحد از پروژه‌های مسکن سایت مسکن نفت اهواز افتتاح شد.

وی افزود: ۵۵۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای اهواز، شوشتر، بهبهان، آبادان، شوش، بندر امام، ماهشهر، شوش، خرمشهر و دزفول ساخته و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: تاکنون و با مجموع این واحدها، تعداد ۶۳ هزار و ۱۳۸ واحد از مجموع ۱۰۶ هزار واحد تعهد شده مسکن مهر استان به متقاضیان واگذار شده است.

معاون وزیر در ادامه سفر خود به اهواز از بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در مناطق منبع آب و حصیرآباد اهواز بازدید کرد و بعد از این نیز قرار است به شوشتر سفر کند و از بافت فرسوده و تاریخی شوشتر و سایت مسکن مهر این شهرستان بازدیدی داشته باشد.

نظر شما