شناسهٔ خبر: 34314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۳ پروژه در شهرستان کلیبر آذربایجان‌شرقی

افتتاح همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور امام‌جمعه، فرماندار و سایر مسئولین، پروژه بهسازی و شن‌ریزی راه روستایی آس جدید (تازه کند) در آذربایجان‌شرقی به طول ۸/۱ کیلومتر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، نصراله طاهر کلوانق اظهار کرد: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور امام‌جمعه، فرماندار و سایر مسئولین، پروژه بهسازی و شن‌ریزی راه روستایی آس جدید (تازه کند) به طول ۸/۱ کیلومتر افتتاح شد.

وی افزود: عملیات بهسازی و شن‌ریزی این پروژه که اوایل امسال شروع شده بود با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال اجرا شده است.

طاهر کلوانق بیان کرد: این روستا در فاصله ۲۶ کیلومتری شهر کلیبر با جمعیت ۳۱ قرار دارد که حدود ۱۱۰ میلیون ریال از اعتبار هزینه شده را به‌صورت خودیاری متقبل شده‌اند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی کلیبر یادآور شد: لکه‌گیری و روکش آسفالت آبش احمد – هوراند نیز به طول ۵/۳ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بهسازی و شن‌ریزی راه روستایی پیراماشان نیز به طول ۶/۲ کیلومتر با حضور مقامات شهرستانی افتتاح می‌شود.

بگفته طاهر کلوانق روستای پیراماشان دارای ۱۸ خانوار بوده و ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای این پروژه هزینه شده و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای این پروژه از طرف اهالی خودیاری شده است.

نظر شما