شناسهٔ خبر: 34377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح ۵۲ واحد مسکن مهر و کلنگ‌زنی آسفالت ۶ راه روستایی در گنبدکاووس گلستان

عباس فرامرزی رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر عملیات زیرسازی، بیس و آسفالت ۶ راه روستایی به طول ۱۶ کیلومتر در گنبد شروع و ۵۲ واحد مسکن مهر هم با متقاضیان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، عباس فرامرزی رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس در حاشیه آیین بهره‌برداری متمرکز از پروژه‌های عمرانی گنبد در سالن فرهنگیان این شهرستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل گفت: شش راه روستایی که عملیات آسفالت آن‌ها در این روز شروع شد شامل راه روستاهای چکرعطاآباد، بهرام‌آباد، حسین آباد-محمدایمر، خیرخواجه سفلی، دده الوم و عطاآباد می‌شود.

وی اعتبار برآورد شده برای اجرای این پروژه‌ها را هم ۱۶ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: کلنگ‌زنی این پروژه‌ها به طور نمادین در بخش داشلی برون و در محل راه روستایی خیرخواجه سفلی و با حضور مردم و مسوولان انجام شد.

فرامرزی درباره واحدهای مسکن مهر نیز، گفت: ۴۸ واحد از واحدهای واگذار شده مربوط به پروژه دولتی و تعاونی مهر ۲ گنبد بوده و ۴ واحد هم به صورت خودمالکی ساخته شده است.

وی افزود: برای ساخت این واحدها ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی هزینه شد.

حدود ۹۳۰ کیلومتر از راه‌های استان گلستان تحت پوشش استحفاظی شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر آن روستایی است و از این میزان ۳۹۷ کیلومتر از نعمت آسفالت بهره‌مند هستند.

نظر شما