شناسهٔ خبر: 34415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه مبارکه فجر:

بهره‌برداری از دو پروژه راهسازی و یک دهنه پل فلزی در استان گیلان

راه روستایی همزمان با دهه فجر از دو پروژه راهسازی و یک دهنه پل فلزی در شهرستان‌های شفت و رضوانشهر استان گیلان بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، همزمان با دهه مبارکه فجر پروژه‌های آسفالت و بهسازی راه روستایی ذولپیران و آسفالت و بهسازی راه روستایی چماچا _ مسجد _ جاده خرطوم شهرستان شفت با حضور فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید.

احمد ریاضت بخش سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: خدمت به نظام جمهوری اسلامی، مردم بزرگ ایران و آرمان‌های امام و رهبری سعادتی است که نصیب ما شده و به خاطر آن خدا را شاکریم.

وی با بیان اینکه پروژه آسفالت راه روستایی ذولپیران به طول ۸۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه راه مواصلاتی چند روستا به هم متصل می‌گردد.

وی در پایان به  افتتاح پروژه راه روستایی چماچا _ مسجد _ جاده خرطوم به طول ۹۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۲۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: با آسفالت این دو  راه روستایی بیش از ۵۸۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

برات کارنیا سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر با تبریک دهه فجر بیان کرد: پل فلزی روشنده شهرستان رضوانشهر به طول ۲۳ متر و به عرض ۵/۵ متر که با بهره‌برداری آن حدود ۶۰۰ خانوار از آن بهره‌مند می‌گردند با هزینه‌ای بالغ بر  ۳۵۰۰ میلیون ریال و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

همچنین کامران خاکپور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بندر انزلی از آغاز عملیات روکش  آسفالت راه روستایی کچلک بندر انزلی به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: به یاری خداوند تا چند روز آتی عملیات اجرائی این پروژه به پایان خواهد رسید که با بهره‌برداری از این راه روستایی ۷۲۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند می‌گردند.

نظر شما