شناسهٔ خبر: 34457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد:

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی استان قزوین همزمان با دهه فجر/ بهره‌برداری از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر به طور همزمان در سطح استان

مسعود حق لطفی امروز و با حضور دکتر جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور چند طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر به طور همزمان در سطح استان یکی از پروژه‌هایی است که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰۵ میلیارد ریال امروز در سفر معاون رئیس‌جمهور و با حضور استاندار قزوین انجام می‌شود.

مسعود حق لطفی با اشاره به نیاز استان قزوین به فضاهای درمانی گفت: با توجه به توافقات انجام شده میان استانداری، راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی، زمین هشت و نیم هکتاری در شهر قزوین جهت احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می‌شود که کلنگ احداث آن توسط معاون رئیس‌جمهور بر زمین خواهد خورد.

وی افزود: ایستگاه پمپ‌بنزین مهرگان یکی دیگر از پروژه‌های قابل‌افتتاح در این برنامه است که پس از واگذاری زمین توسط این اداره کل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

وی با اشاره به پیگیری و تأکید وزیر راه و شهرسازی جهت تأمین هر چه بیشتر خدمات روبنایی و شهری در پروژه‌های مسکن مهر نیز عنوان کرد: در سفر دکتر انصاری به قزوین کلنگ احداث یک باب کتابخانه نیز توسط خیرین در بوستان بزرگ ناحیه شهری مهرگان بر زمین خواهد خورد.

مدیرکل راه و شهرسازی یادآور شد: دو مدرسه ۱۲ و ۲۰ کلاسه نیز در همین راستا تکمیل شده که امروز و با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افتتاح می‌شود.

نظر شما