شناسهٔ خبر: 34493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران:

افتتاح ۹ پروژه راهسازی مازندران در دهه فجر/ بهره‌برداری از ۱۰۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان

حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از افتتاح ۹ پروژه راهسازی با اعتبار هزینه شده ۴۶۳ میلیارد ریال طی دهه فجر خبر داد.

حیدر نوروزی، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: دهه فجر امسال مازندران شاهد افتتاح ۹ پروژه راهسازی با اعتبار هزینه شده ۴۶۳ میلیارد ریالی و  همچنین ۷۲ پروژه راه روستایی به طول ۱۵۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵۶میلیارد ریال و همچنین بهره‌برداری از ۱۰۵۰ واحد مسکن مهر شد.

نوروزی افزود: ۳۱۵ واحد مسکن مهر در بافت فرسوده، ۳۸۵ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۳۵۰ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۱ پروژه اجرایی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال و ۱۰۵۰ واحد مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: جمع کل اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های دهه فجر ۱۲۷۰ میلیارد ریال است.

نوروزی با بیان اینکه دهه فجر بهسازی مسیر پنج کیلومتری محور نور-چمستان-آمل با اعتبار ۸۵.۵ میلیارد ریال به پایان رسید، افزود: دهه فجر باند شمالی کنارگذر آمل-چمستان به طول ۴.۵ کیلومتر با صرف ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: از دیگر پروژه‌های افتتاح شده این اداره کل درحوزه نگهداری راه‌ها در دهه فجر امسال می‌توان به بهسازی محور بهشهر-زاغمرز به طول ۱۳ کیلومتر، بهسازی محور گلوگاه-دامغان به طول پنج کیلومتر، آسفالت محور آمل-بابل قدیم به طول هشت کیلومتر، بهسازی و تعریض بندپی غربی خشرود پی بابل به طول پنج کیلومتر، تکمیل دوربرگردان دهک به طول ۱۵۰۰ متر، تکمیل دوربرگردان ۸ ساری-خزرآباد به طول ۵۰۰ متر و تقاطع غیرهم‌سطح ورودی نکا به طول ۶۸ متر اشاره کرد.

نظر شما